piątek, 26 października 2012

Pamiętniki Wampirów sezon 4 odcinek 3 - recenzja

No to jestem po 3 odcinku TVD. Ukontentowana tym, co w nich zobaczyłam mogę spokojnie zdać wam relacje. No może troszkę mam mieszane uczucia co do niektórych spraw. Po pierwsze - kim jest w końcu ten cholerny łowca? Gość mi się nie podoba i czuję, że prędzej czy później wywinie jakiś numer. Albo Klaus zrobi coś niewłaściwego. Właśnie na temat Klausa- strasznie mi się podobało kiedy przyszli dopaść z Damonem tego całego łowcę. Chodzi mi o to, że ze sobą współpracowali co zasługuje na dużyyy plus ;)
Po drugie - Plan Damona co do schwytania łowcy. Genialny xD. W życiu bym nie przypuszczała , że to będzie jakaś zasadzka. Tzn myślałam, że Meredith wpadnie.
Po trzecie - Stefan. Dobija mnie ten koleś. Ma problemy sam ze sobą. Jest strasznie delikatniutki. Elena potrzebuje prawdziwego mężczyzny, który by się nią zajmował. Dlatego też w kółko powtarzam, że powinien to być Damon ;p W dodatku mógł by sobie darować to daremne ''pocieszanie'' Eleny gdyż ona nie tego potrzebuje (no i tu znów stawiam na Damona xD)
Po czwarte - Stefan i Elena w łóżku? Nie podobała mi się ta wizja. Nabrała koloru wtedy gdy Elena zamiast Stefana zobaczyła Damona. ;D Byłam zachwycona. Jednak już mniej fajne było to gdy go odepchnęła
Po piąte - zakochałam się w tym momencie gdy Stefan przysiada na łóżku Eleny (gdy ta umiera) a ona widzi Damona:
Elena: Dlaczego wciąż o tobie myślę? 
Damon: Ponieważ jesteś wampirem i cząstka ciebie wie, że tak naprawdę lubisz bardziej mnie niż jego. (Stefana)
To było boskie. I mam nadzieję, że Elena w końcu się co do tej sprawy skapnie i będzie w końcu z Damonem. Ale z tego co słyszałam reżyserka - Julie Plec, nie jest skłonna co do wizji Damona i Eleny razem co mi się bardzo ale to bardzo nie podoba.
Bla bla bla dochodzimy do momentu końcowego, gdy Elena nie umie przestać pić krwi Matta.  Powiem wam szczerze, że w gruncie rzeczy wiedziałam, że to Damon powstrzyma Eleną. To zawsze on ratuje ją z tych najbardziej krytycznych sytuacji. Stefcio tylko stoi na poboczu. (przepraszam fanów Steleny). No i w końcu Damon mówi:
''Jesteś nowym wampirem Eleno i musisz wiedzieć jak masz się zachowywać aby być dobrym wampirem. A ja cię tego nauczę.''  Po tych słowach po prostu padłam. Od tego momentu w mojej głowie roją się same wizje sposobów nauki Damona. Już mam w głowie wizje Damon i Eleny w łóżku (oby xD). Ale na prawdę ciekawe jak Damon się weźmie za Eleną. Po nim niczego nie można się spodziewać. I czy będą raczyli powiedzieć o tym Stefanowi czy też będą się z tym kryć. Osobiście wolę tą drugą kwestię ponieważ Stefcio przynajmniej nie będzie się wtrącać. podobało mi się też jak Damon w tej scenie pogłaskał Eleną po twarzy i dał jej włosy za ucho a ona się nie odsunęła. Tak wiem jestem chora. Taki mały gest a już jestem na haju. No ale Delna to Delena. Jeszcze jeden plus dla Eleny, że w tym momencie bez wahania pokiwała głową a nie miała jakieś ''ale''.
To chyba na tyle jeżeli chodzi mi o dzisiejszy odcinek. Znowu się zacznie odliczanie do następnego piątku ;p. Jestem już cholernie ciekawa. No i oby było więcej ten tego ''momentów'' Deleny ;p
Wiem rozpisałam się aż za nad to - pójdę do piekła ;)
No to ten buziaczki ;*




9 komentarzy:

  1. Haha faktycznie się rozpisałaś ;p Ale wszystko przeczytałam i zgadzam się ze wszystkim ;p Podoba mi się tu u ciebie ;D chyba se dodam do zakładek xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah sorry zapomniałam: ja też jestem ciekawa co z łowcą ;D Oglądałam tialer następnego odcinka i jet ciekawy. Zobaczymy co będzie xD

      Usuń
    2. Łoo miło mi ;D Lubię się rozpisywać. Przynajmniej rozprawki mi dobrze idą xD

      Usuń
  2. Jak dla mnie możesz pisać jeszcze więcej ;D Chyba będę stałym klientem. To ja ci wysłałam emaila ;p. To zrecenzujesz? pliss xD
    A co do TVD to takie same odczucia jak ty ;p Nie mogę się doczekać 4 odcinka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za pozwolenie xD Nawet nie wiesz jak się cieszę, że stałym klijętę ;D A to ty? Wiktoria tak? xD Nie martw się dodam recenzję tylko muszę najpierw to przeczytać xD już wysłałam ci maila z potwierdzenie, ;*

      Usuń
  3. W 100% zgadzam sie z tym co napisałaś. Podoba mi się to że rozpisałaś się na kilka tematów a nie (jak to większość robi) skupiasz sie na jednym i piszesz już nie wiadomo co. Także duży plus dla ciebie. Nie moge sie doczekać następnego wpisu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż się czerwona zrobiłam xD bardzo dziękuję :D

      Usuń
  4. Jak pozostali zgadzam się z Tobą. Teraz i Stefan i Elena mają problemy ze swoją osobowością i potrzebują opiekuna. Są swojego rodzaju dziećmi. A dziecko nie może się opiekować dzieckiem prawda? No dobra. Co do notki wspaniała^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo dobrze ujęte ''dziecko nie może się opiekować dzieckiem''. Dzięki ;)

      Usuń