piątek, 9 listopada 2012

Pamiętniki Wampirów sezon 4 odcinek 5 ''The Killer'' - recenzja

Łoooooołoo Jak się domyślacie obejrzałam ''The Killer''. No to lecimy po kolei: 
Po pierwsze- Elena nareszcie pokazała dzisiaj swoją mrhoczną stronę. Ukazanie się jej ząbków jak się dobrała do Łowcy wywołało u mnie wielki optymizm. Miałam na to nadzieje od dawna. Spodziewam się, że nie tylko ja xD Cieszę się, że nareszcie nie była bezbronną dziewczynką, która waha się pomiędzy czymś tam a czymś tam tylko podjęła radykalną, i według mnie raczej słuszną decyzję. No może z małą pomocą Damona (no i tu jest kolejny punkt dlaczego powinna być Delena. Damon przynajmniej daje Elenie jakieś konkretne rady a nie tak jak Stefan mówi ''rób co chcesz''. Ktoś kiedyś powiedział, że po tych słowach jeszcze bardziej nie wiesz co masz robić). Współczuje jej również. Ma częściową deprechę i jest zagubiona. W dodatku wrażliwa a pewnie to, że kogoś zabiła jeszcze bardziej ją dobiło. Mam przykład tego, jak pisała w pamiętniku lub była roztrzęsiona pod koniec odcinka.  To co wywołało u mnie największy zaciesz jeśli chodzi o nią to to, iż przestała ufać Stefanowi. A to oznacza.......DELENA xD Wreszcie choć trochę się na nim poznała co do tego. Bo na to, że jest zapatrzona w Stefcia jak w obrazek mam tylko jedno określenie - niewidoma.
Po drugie - Stefcio. Po raz kolejny dał mi delikatnie mówiąc bardzo mocno do zrozumienia, że są z niego, jedne wielkie kluchy śląskie. Cholernie mnie wkurza. Niczym dziecko we mgle ślepo usługuje Klausowi niczego nie podejrzewając - no dziecko! A niby pisze w tym swoim pamiętniku, że chce chronić Elene. Ta mhm jasne jak on nawet sam siebie nie potrafi ochronić. Niby miał taki wielki plan co do schwytania Łowcy a nie przewidział najbardziej banalnych szczegółów. I co? I dupa. Mędził i mędził, że potrzebuje godzinki a ostatecznie gówno z tego wyszło. No i tutaj znów przytaczam przykład Damona. Miał najbardziej banalny i najbardziej skuteczny plan na świecie - zabić Łowcę. Ostatecznie oczywiście i tak wyszło na jego bo Elena wykonała tą robotę. Absolutnie nie chodzi mi o to, że odwaliła brudną robotę bo według mnie mógłby to zrobić Damon ale oczywiście Kluski Śląskie musiały mu zabrać pierścień.  Ale zapamiętajcie sobie: Damona nic nie powstrzyma! ;D Uparcie dąży do celu i ma u mnie za to duży plus. I właśnie po części dlatego jestem jego fanką ;p
Po trzecie - Jeremy. Cholipka jego też mi jest żal. Biedny chłopak. Przyjaźni i zadaje się praktycznie z samymi wampirami a tu się nagle okazuje, że jest łowcą. No normalnie jak zobaczyłam ten jego tatuaż na dłoni to myślałam, że padnę. Muszę wam się przyznać, że po części cały czas miałam cichą nadzieję, że to, iż będzie łowcą to bujda. Ale niestety wyszło inaczej. No i pytaniem jest co teraz. Czy będzie  zabijał wampiry? Mam nadzieję, że nie bo tego bym nie zniosła. No chyba, że tych popaprańców np od Klausa xD


Po czwarte- Profesorek Shane. Nie podoba mi się. O wiele za dużo wie na temat ...WSZYSTKIEGO.  Mam wrażenie, że mimo, iż zgrywa pozytywną postać to wręcz przeciwnie jest kimś negatywnym i to na całej linii. Moje podejrzenia się potwierdziły w momencie kiedy się dowiedziałam, że kumpluje się z łowcą. Ciekawe co zrobi gdy dowie się, że łowca nie żyje. Zamieni się w bezbronne dziecko tak jak Stefan??? Możliwe. No i o co chodzi z tym ''szkoleniem'' Bonnie na czarownicę? Znowu jakiś mhroczny sekret? Podejrzewam, że Bonnie w tej całej akcji będzie odgrywać narzędzie, które potrafi czarować co mi się za bardzo nie podoba.
Po piąte (I NAJLEPSZE xD)- DAMON. Oczywiście moment kiedy padły słowa:
'' Stefan: Zawszę będę ją kochał. Ale ona nie powinna być taką osobą. Nie chce żeby taka była
Damon: Cóż, więc powiem ci jedną rzecz.
Stefan: Co takiego?
Damon: Ona mi się podoba w każdej postaci bracie. Skoro więc szukamy lekarstwa robimy to tylko dla ciebie. ''
No i w tym momencie Damon odchodzi a Stefan stoi jak ten kołek z otwartą gębą. Myślałam, że mnie rozerwie. NO DO JASNEJ CHOLERY LUDZIE ILE JESZCZE POTRZEBA DOWODÓW ŻEBY UDOWODNIĆ TO, ŻE TO DAMONOWI ZALEŻY BARDZIEJ NA ELENIE NIŻ STEFANOWI?!?!?! ILE?!?!!? 
Mówiąc te słowa zakończył pięknie i z honorem całe to wygłupienie się Stefana. Tak go zbeształ, że myślałam, iż padnę. A potem jeszcze odszedł nic nie mówiąc. Widać było, że powiedział to z takim sercem (mimo iż jego twarz pozostawała nie wzruszona), że oczywiście znowu się rozryczałam. Stefan pokazał jaki jest. Powiem wam tak - od zawsze postrzegałam Stefana jako dziecko, które bawi się lalkami. Jeśli jedna mu się znudzi bierze następną. Damon to mężczyzna! Przecież to jest idealny przykład Katherine! Stefan pieprzył jej cały czas, że ją kocha, że będzie z nią na wieczność i w ogóle. A Damon?! Damon nic nie mówił! Kocha się uczynkiem a nie słowami! No i jak w końcu przyszło co do czego, że zabrali Katherine i zakłóli w kajdany Stefan czym prędzej dał drapaka a Damon sprzeciwił się własnemu ojcu żeby jej pomóc! No a oczywiście Stefciowi wielka miłość przeszła zaraz na następny dzień jak stał się wampirem, a Damon kochał ją przez następne 100 lat! Tylko czemu ta głupia Elena nic z tych rzeczy nie dostrzega! Jestem wściekła! No i tak mi żal Damona! On nie zasłużył na takie traktowanie. Zawsze  był tym ''gorszym''. Czemu nie może mu choć raz życie pójść na rękę?! ;(
Podsumowanie - chyba napisałam wszystko co chciałam napisać. Pewnie twierdzicie, że za dużo ale ja uważam, że po to jest blog i będę pisać tyle ile mi się podoba. Chociaż może nie, nie twierdzicie bo nawet nie przeczytaliście połowy z tego ;) Cóż przynajmniej gdzieś wylałam swoje żale. Ogólnie to odcinek był baaardzo ciekawy. Stawiam 8/10 odejmuje punkt za czyny głupiego Stefana i za Delenę. No ale gdyby nie to nie było by emocji....ale i tak 8/10 xD . Aha podobało mi się jeszcze jak Elena siedziała na Demonie kiedy mierzyli do siebie ze strzał. ;D No to teraz już wszystko napisałam. A więc do zobaczenia do następnego postu ;)
:*



10 komentarzy:

  1. Nie wiem jak ty to robisz ale piszesz dokładnie to o czym myślę. Dlatego ten blog podoba mi się coraz bardziej. Już nie mogę się doczekać następnego wpisu! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAAA zgadzam się. Wchodze tu przynajmniej 2 razy w ciągu dnia xD i czytam każdy wpis od deski do deski ;*

      Usuń
  2. Nie przeczytać całego?! Oczywiście, że przeczytałam całe!!! Zarąbiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytammm kazdy wpis! Czytając twoje recenzje mogę trochę odreagować po odcinku, właśnie gdy jestem wściekła na Stefana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wchodze na tego twojego bloga już od jakiegoś czasu bo zobczyłam go na twoim fanpagu. Nie dodawałam komentarzy bo jakoś tak nie było okazji. Przepraszam. Piszesz zajebiście. Tekst wygląda nie na nudny tylko na ciekawy i czytelnikowi od razu chce się wgłębiać w jego tekst. Kompozycja bloga jest IDEALNA . a uwierz mi, znam się na tym. Jak widać popularność też masz bardzo dużą xD. A ja czytam każdą twoją notkę od deski do deski i nie było wpisu który by mi się nie spodobał. Zabrałam się również dzięki twojej namowie na blogu za książkę ''Szeptem'' i i i nie śpię przez nią po nocach!!! Zajebista!!! Masz niezły gust. Coś mi się zdaje że każdą książkę którą tu zrecenzujesz ja o razu będę czytać xd. Kurde rozpisałam się ale to było wynagrodzenie za tamte posty xD
    Pozdrawiam ;*** i oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze powiedziane! też nie lubię Stefana a ten łowca mnie powoli zaczynał irytować. + fajne zdjęcia i gify! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały post! Mi się też najbardziej podobało jak ona z Damonem....ach....xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooo zgadzam się ze wszystkim. Faktycznie się rozpisałaś ale wyszło to na ogromny plus. No bo wiesz, niektórzy piszą dużo ale bez sensu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się tylko co będzie właśnie z Łowcą - mam taką samą nadzieje jak ty ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. 27 year-old Budget/Accounting Analyst I Xerxes Mapston, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like Sukiyaki Western Django and Cooking. Took a trip to Three Parallel Rivers of Yunnan Protected Areas and drives a Ferrari 410 Sport. Dalej

    OdpowiedzUsuń