wtorek, 6 listopada 2012

UWAGA UWAGA!!! - Premiera ''Szeptem'' Becca Fitzpatrick

No siema ludziska. Chciałam wam zakomunikować, że już jutro wchodzi do sklepów, kolejna a zarazem ostatnia część bestsellerowego cyklu Becci Fitzpatrick ''Szeptem''. Niedługo zamieszczę na blogu recenzję dwóch książek z tego cyklu a mianowicie ''Crossondo'' i ''Cisza'' ponieważ zostałam oto poproszona przez mailową Magdę. Przeczytałam obydwie książki już dawno (w 2 dni xD) ale jakoś nie było czasu żeby pracować nad postem za co bardzo przepraszam.  
Mam dla Was tutaj zwiastun finałowej książki:
 Klik
Mnie osobiście bardzo się podoba. Szczególnie zdanie ''I'm not angel'' xD. Święta prawda ;D
Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej wchodźcie:
Mam nadzieję, że wiecie, iż również jutro ta sławna pisarka przyjeżdża do Warszawy? ;p Ech...gdybym mogła zapieprzałabym tam w chwili natychmiastowej ;))) 
 
To do następnego postu ;*  

13 komentarzy:

  1. Spoczko będę oglądać. Właśnie wzięłam się za czytanie tej książki bo twoja recenzja mnie przyciągnęła i nie umiem się od niej oderwać! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się. Też będę oglądać. A zwiastun superowy. Książki też już przeczytałam - zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tym zwiastunie Patch mógłby być lepszy ;D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam znam znam! Będę oglądać! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ''I'm not angel'' hahahaha me too :)) Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  6. łooo z tego co widać to chyba się wezmę za to książkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmmm. Może dam się namówić xD

    OdpowiedzUsuń